Samstag, 6. April 2013

Η ΑΝΝΟΥΛΑ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ


Αυτήν την φορά δεν χτύπησε ούτε την πόρτα μου, γιατί της έχω δώσει κλειδί να ανοίγει όποτε θέλει αυτή, αλλά ούτε και το κεφάλι μου.
Απλά, κάθε φορά που εμφανίζεται όλο και κάτι γίνεται και το κακό είναι ότι δεν ξέρεις αν αυτό που θα συμβεί θα είναι καλό ή κακό.
Τι κορίτσι είναι αυτό ρε παιδί μου ! Όλο αναστατώσεις μου φέρνει στη ζωή ! Καμιά φορά σκέφτομαι πως ίσως θα΄ναι καλύτερα να μετακομίσω και να πάω σ΄άλλη πόλη αλλά το ερώτημα που τίθεται είναι σε ποιά. Και μετά ποιός μου λέει πως το πλάσμα αυτό δεν θα με ακολουθήσει ! Ε; Ποιός ;

Το "κακό" άρχισε με το που μπήκε μέσα. Είπαμε της έχω δώσει κλειδιά και έρχεται όποτε θέλει αυτή. Μόνο μιά φορά χτύπησε το κουδούνι για να της ανοίξω και αυτό γιατί εκείνο το πρωϊνό ήταν τύφλα στο μεθύσι και δεν έβρισκε "την τρύπα". Μές στη σούρα της μου πρότεινε μάλιστα να βάλω και ηλεκτρονική κλειδαριά για να μην χρειάζεται να ψάχνει. 
Άκου ιδέες και μάλιστα σουρωμένη !
Το κακό λοιπόν άρχισε με το που μπήκε. 

- Σουρτούκη άνοιξε τον λογαριασμό μου στο φεϊς μπούκ και μπές για να δείς τι μου γράφουνε τα ζώα.
- Τι σου γράφουνε ρε Αννούλα;
- Μπές για να δείς σου λέω.
- Καλά, πές μου τον κωδικό σου.
- Δεν σου λέω!
- Αννούλα τον κωδικόόό σουουουου.
- Δέν σου λέω.
- Ρε Άννα πές μου τον κωδικό σου για να μπώ !
- Δεν σου λέω !
- Καλά κορίτσι μου πάς καλά ή θές να με τρελάνεις; Εσύ θές να μπώ στο λογαριασμό σου απ΄αυτήν την αηδία και δεν μου λές τον κωδικό σου !
- Σουρτούκη, δεν σου λέω !
- Μη μου πείς χίλια χρόνια ! Κι΄εγώ τότε δεν μπαίνω στον λογαριασμό σου και γλυτώνω και απο τις βλακείες που σίγουρα σου γράφουνε !
- Σουρτούκη είσαι πιωμένος, ή μήπως φτιαγμένος με παράξενες ουσίες ;
- Αννούλα τίποτα απ΄όλα αυτά γιατί είναι νωρίς ακόμη. Αργότερα δεν ξέρω τι θα γίνει.
- Αφού σου λέω παιδάκι μου ο κωδικός μου είναι "Δεν σου λέω". Όλα με μικρά. Κουφός είσαι ή μιλάω κινέζικα ;

Για λίγα δευτερόλεπτα μουγκάθηκα και προσπάθησα να καταλάβω ποιός κοροΐδευε ποιόν, ποιός έκανε λάθος, ποιός σήκωνε φάπες αλλά τελικά σκέφτηκα πως ίσως και οι δυό μας φταίμε και με πιάσαν τα γέλια.
Η Άννούλα, σίγουρη για την πάρτυ της, παρέμεινε να με κοιτάει μ΄ένα καχύποτο ύφος που ήταν σαν να με ρωτούσε: "σίγουρα δεν έχεις πάρει τίποτα;"

Λύθηκε η παρεξήγηση λοιπόν και μπαίνω στον λογαριασμό της Αννούλας.

Σαμάνοι απ΄την μιά, Ινδιάνοι απο την άλλη, Εσκιμώοι στην μιά γωνιά, Κινέζοι στην άλλη, παρεμπιπτόντως, η Αννούλα είναι Εθνοβοτανολόγος με καριέρα περικαλώ. Καριέρα που η ίδια της δεν την θέλησε και απ ΄οτι βλέπω τώρα τελευταία της γίνεται βάρος. Καλά να πάθει !

Όλα αυτά λοιπόν τα μούλτι κούλτι εμένα με ζαλήζουνε και δεν βρίσκω άκρες, γι΄αυτό και μόλις εμφανιστήκανε όλα αυτά τα πράματα στην οθόνη την παρακάλεσα να πάρει τα κουπιά (το πληκτρολόγιο) και να μου δείξει τέλως πάντων τι της γράφουνε τα καλόπαιδα και να ησυχάσουμε κι΄εμείς και να πάμε στις δουλειές μας.
Η Αννούλα με δυό κλίκ βρέθηκε εκεί που ήθελε και εγώ άρχισα να διαβάζω τα σχόλια :

Σχόλιο πρώτο  : " ..... μωρή τρελέγκο μ΄αυτές τις σαχλαμάρες που γράφεις είναι να φορέσουμε κράνα για να μην πάθει το κιοφάλι μας....."

Σχόλιο δεύτερο : " .....επειδή βλέπω ότι ώς επι το πλείστος ασχολείσαι με τους λαούς θα σε συμβούλευα να ασχοληθείς και με τούς Βλάχους."

Σχόλιο τρίτο : " .... Δεν νομίζω ότι οι Σασμάνοι (εννοεί τους Σαμάνους) είχαν τέτοιο ρόλο στο χώρο τους.

Σχόλιο τέταρτο : " ......οι εσκιμώϊκες φυλές επειδή δεν βλέπουν φώτα έχουν δέρμα ανοιχτό. 

Σχόλιο πέμπτο : " .....επιμένω και επαναλαμβάνω, ο ελληνισμός είναι το κεφάλι του πολιτισμού όλης της ανθρωπότητας.

Μετά απ΄όλα αυτά τα φοβερά που είδαν τα μάτια μου ήμουν ώριμος πιά για καταχρήσεις κάθε είδους μόνο και μόνο για να ηρεμήσω απο τα γέλια και να ξεχάσω.
Ομολογώ, κι΄ εγώ είμαι αδιάβαστος αλλά τα παραπάνω είναι νομίζω παραδείγματα πρός αποφυγήν.

Για να με ηρεμήσει κάπως η καλή μου φίλη άνοιξε ένα κόκκινο κρασί και έφερε κάτι παράξενα τυριά που θέλαν γκασμά ή σιδεροπρίονο για να κοπούν.
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen