Dienstag, 23. August 2011

O ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΠΟΠΗ


 Ένας άνθρωπος  μπορεί να διδάξει με τον λόγο του, οι πράξεις του όμως είναι αυτές που μας μιλάνε για το ποιόν του και για το τι πραγματικά σκέφτεται.

Τις προάλλες "έχασα" το μπλόκ μου και δίνοντας την ηλεκτρονική διεύθηνση στον Γκούγκλι  βρήκα αυτό :   ρουφιανος Ατόφιο το κείμενό μου και στολισμένο με μιά φώτο που ούτε την ενέκρινα αλλά ούτε και έχει καμμία σχέση με το περιεχόμενο.
Ο ρουφιάνος έκανε την δουλειά του. Πήρε ένα ξένο κείμενο και το αναδημοσίευσε χωρίς καν να αναφερθεί στη πραγματική πηγή του.
Μην το παρεξηγήσουμε κι΄όλας. Ένας ρουφιάνος είναι ένας ρουφιάνος και δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο ! 
Ο συγκεκριμένος είχε λιγάκι τσίπα και ανέφερε απο που ανέβασε το κείμενο (σίκ). Σαν περίεργος που είμαι συνέχισα την αναζήτηση και βρέθηκα στης κας. Πόπης Σουφλή (σουφλή - σουβλί ...... παράξενος συνοιρμός !) και η οποία στο συγκεκριμένο μπλόγκ αναφέρεται σαν δημοσιογράφος και όχι σαν δημοσιοκλέφτης :  Πόπη
Λοιπόν, επειδή το "πολύ το Κύριε ελέησον το ...... " αναφέρω ότι ο ρουφιάνος έχει και αυτό   το ταξίδι
το οποίο μας λέι ότι το πήρε απο εδώ http://attikanea.blogspot.com/2011/07/blog-post_7339.html


Κύριοι, (αφήστε να υπερβάλω λιγάκι) κλέφτε ! Κλέφτε και κάντε ότι θέλετε ! Δεν πρόκειται να βάλω μπάτσους και φύλακες, δικηγόρους και νομικούς να φυλάνε τα κείμενά μου γιατί τότε αναγκαστικά θα πρέπει να ασχολούμαι μια ζωή με την διαφύλαξη των αναρτήσεών μου. 
Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι πρώτον, δεν με ρωτήσατε, όπως έκανε η καλή μου η γιαγιά Αντιγόνη, και δεύτερον, ανεβάσατε την ανάρτησή μου μαζί με μιά φώτο που εγώ δεν ενέκρινα, με άλλα λόγια μανιπουλάρατε τα κείμενά μου !

Μπράβο ! Μεγάλο το κατόρθωμά σας και θα σας έχουμε στα υπ΄όψι για την ειλικρίνιά σας, το κύρος σας, τις αλήθειες που διακυρήσετε και που μας φωτίζουν !

Φίλοι μου αν χάσετε καμία ανάρτηση η δεν ξαίρετε που να βρήτε τις παλιές σας αναρτήσεις τώρα γνωρίζετε που θα βρίσκονται!


Kommentare:

  1. Oli mas i ennoia na se klepsoyme arxidi. Ade kane kanena ilektrosok re geloie, agamite

    AntwortenLöschen
  2. Εγινα έξαλη!
    Η εν λόγω μανδαμ έκλεψε ακόμη και το σχόλιο που σου άφησα ευχαριστώντας σε!
    Δεν πάμε καλά!

    Μινοράκια την αγάπη μου και μου έλειψες στη απουσία μου θα αρχίσω από εκεί που σταμάτησα...

    AntwortenLöschen
  3. Ανώνημε,
    ευτυχώς που έχουμε κι΄εσένα για να μάθουμε τέλως πάντων το τι είμαστε και τι μας λείπει σ΄αυτήν την ζωή.
    Δεν ξαίρω στ΄αλήθεια τι θα έκανα χωρίς εσένα και το τσίρκο που βρίσκεται απο πίσω σου !!
    Αντί να μου πείς μια σωστή κουβέντα, να μου ζητήσεις τον λόγο, να με συγκινήσεις με τον λόγο σου, σάν άνθρωπος του δημοσιογραφικού "χώρου" θα έπρεπε να κατέχεις αυτήν την ικανότητα, αντί λοιπόν να γίνει κάτι απ όλα αυτά μας στολίζεις με μαργαριτάρια !
    Ντάξει !
    Αυτά είχες να μου πείς, δεν θα μου πείς γιατί πήρατε τα κείμενα χωρίς την άδειά μου ;
    Εσένα θα σου άρεζε να μπεί κάποιος στο σπίτι σου και να σου κλέψει κάτι που αγαπάς ;

    Εγώ παρόλα αυτά είμαι ανοιχτός για έναν διάλογο και δεν σε κατηγορώ για τον θυμό σου, συλογίσου μόνο αν είναι δικαιολογημένος.

    AntwortenLöschen
  4. Καλησπέρα γιαγιάκα. Κι΄εγώ σ΄αποθήμησα και εύχομαι να είσαι καλά και να μας γύρισες με καινούργιο υλικό που θα κάνει τις ψυχούλες μας να δακρύσουν μες στη μελαγχολία του Φθινοπώρου που μας έρχεται.
    Ο νούς μου σ΄αγγίζει.

    AntwortenLöschen
  5. Ξέρεις...πολλές φορές αισθάνομαι ότι έχω ανοικτά τα παράθυρα μου έχω ανάψει και το φως και αφήνω τους άλλους να βλέπουν τι γίνεται στο σπιτικό μου,στην ζωή μου...
    Μπήκαν και σε μένα οι κλέφτες παλαιότερα και κλέψανε ότι τους γυάλισε(χωρίς καν να αναφέρουνε την πηγή)
    Στην αρχή θύμωσα,μετά σκέφτηκα αν φταίνε αυτοί ή εγώ και τα ορθάνοιχτα παράθυρα μου.Ακόμα αναρωτιέμαι...
    Είναι άπειρες οι φορές που θέλησα να το κλείσω το ρημάδι,έλα όμως που πολλές φορές βλέπω ότι μπαινουν άτομα μέσα που ζητάνε πληροφορίες για το χωριό μου κι εκεί κάνω πίσω...
    Μινοράκια αγνόησε τους αν θες την συμβουλή μου.Δεν θα βγάλεις άκρη.Σκέψου ότι για να το κλέψουν κάτι θα τους έλεγε στην ψυχούλα τους και χαμογέλασε...
    Ναχεις μια όμορφη μέρα:)

    AntwortenLöschen
  6. δρομάκι και πάλι σ΄ευχαριστώ.

    AntwortenLöschen
  7. Αφιέρωσε λοιπόν αυτό το σαμπαχαδάκι στην κυρία απο μένα:

    http://www.youtube.com/watch?v=qVZQEOX_FjY

    Καλές μας πενιές,

    Πίκινος

    AntwortenLöschen
  8. Γειά σου Πίκινε και σ΄ευχαριστώ για την αφιέρωση που κάνεις και η οποία είναι υπέροχη. Τραγουδάς, παίζεις εσύ;
    Που βρίσκεσαι; Μήπως θα μπορούσαμε να βρεθούμε για να ανταλάξουμε ίσως κάποιε νότες ....

    καλή σου μέρα και καλές πενιές

    AntwortenLöschen