Sonntag, 3. Juli 2011

......ΚΙ΄ ΑΛΛΟ ΨΩΝΙΟ



- Παιδί μου πάρτο χαμπάρι..., ο άνθρωπος από κάποια ηλικία και μετά πρέπει να εφαρμόζει, με αυστηρό τρόπο, αυτοκριτική γιατί αλλιώς θα καταλήξει σαν κι΄εσένα !  Ναί ναί ναί...... σαν κι΄ εσένα, που μας το παίζεις "αθάνατη" , καλά δεν το έχεις ακούσει το άσμα που λέει : " Αυτός που μένει αθάνατος είναι μονάχα ο θάνατος" ; Μάλλον όχι, και να το έχεις ακούσει δεν θα το πήρες στα σοβαρά, πράγμα που κάνεις με τα πιο πολλά πράγματα στη ζωή σου.
Σαν κι΄εσένα λοιπόν που τις αισθήσεις σου τις έχεις μόνο και μόνο να αυτοβιώνεσαι, λές και δεν υπάρχει κανείς άλλος και τίποτα άλλο σ΄αυτόν τον κόσμο που θα άξιζε να στρέψει κάποιος την προσοχή του, και ν΄άσουνα πιτσιρίκα θα έλεγα πάει στο διάλο, η νεανίς βρίσκεται εν οδώ, αλλά εσύ παιδί μου κοντεύεις τα πενήντα  και παιδιαρίζεις !
Την μιά μας το παίζεις τεκνό, με τα μίνι σου και τις μπότες των 300  Γιεύρω παρακαλώ, την άλλη ρίχνεις μπογιές με οκάδες στην μάπα σου και γίνεσαι αγνώριστη, δεν μπορώ να καταλάβω απ΄το Πράκτικερ τις πέρνεις τέτοιες ποσότητες που καταναλώνεις ; κάποιες άλλες φορές, για να εντυπωσιάσεις, μιλάς για Ραχμάνινοφ, Μπέλα Μπάρτοκ και Μπρέχτ αλλά στο αμάξι σου προχτές  άκουγες ότι χυδαίο, αηδιαστικό και αντιαισθητικό έχουν να προσφέρουν οι φθορείς των συνειδήσεων !
Είδα και στο σπίτι σου, κουλτουριάρα του κώλου, στα ράφια σου δεν είχες ούτε ένα βιβλίο, ούτε ένα αληθινό λουλούδι, μόνο εκείνα τα πλαστικά  κουκλάκια, κι΄εγώ ξέρεις έχω αλλεργία στα σπίτια που είναι χωρίς βιβλία, χωρίς λουλούδια και που είναι "στολισμένα" με πλαστικά, νοιώθω άβολα και κάτι με πνίγει, νοιώθω κρύο και η ψυχή μου τρέμει, θέλω να φύγω !!
Είσαι λοιπόν άπαιχτη, κι΄εγώ βασικά θα σου τραβούσα τα αυτάκια σου, τα στολισμένα με τα πανάκριβα σκουλαρίκια, και θα σου έβαζα και τιμωρία για το σπίτι για να μάθεις να σέβεσαι πρώτα τον εαυτό σου και να εκτιμάς του άλλους, τους απλούς, τους ταπεινούς, τους υλικά φτωχούς αλλα τους εν τη ψυχή θησαυρούς φέρωντες !
Αλλα εσύ δεν παίρνεις χαμπάρι απ΄αυτά ! Ο νούς σου είναι στο χρήμα και στην αυτοπροβολή : η Πόρσε σου, η πισίνα σου, η πελατεία του οδοντιατρείου σου, τα διαμερίσματά σου, τα χρυσάφια πάνω σου, δεν ξέρεις ακόμα ότι το χρυσάφι οι ανθρώποι το κουβαλάνε μέσα τους και το δίνουνε απλόχερα και με αγάπη σ΄όποιον το ζητήσει ; όχι βέβαια ! 
Τα μάτια σου βλέπουν μόνο εσένα, παρατηρούν μόνο εσένα, είσαι το μοναδικό αντικείμενο απασχόλησης για το "πνεύμα" σου και αυτό όλο θα είναι και η καταστροφή σου η ψυχική γιατί όταν θα χτυπήσουν την πόρτα σου επισκέπτες απροσκάλεστοι τότε θα τρομάξεις γιατί ποτέ σου δεν μπόρεσες να διανοηθείς την ύπαρξή τους, την δύναμή τους και την βία που μπορούν να ασκήσουν στις ζωές μας όταν τις βρούν απροετοίμαστες.
Στο λέω : παραπατάς και φαλτσάρεις, και τα στέκια σου δεν μ΄αρέσουν καθόλου...... και μου τά΄πρηξες !

Άσε με λοιπόν γιατί  ερωτοτροπούσα με την Σί-μινόρε στις χαμηλές συχνότητες και μ΄ούκανε καλό, εσύ δέέέέννν μου κάνεις καλό και δεν είμαι εγώ αυτός που θα σου μάθει. 
Στρώσου και μάθε μόνη σου, δεν είσαι μικρό παιδί....  άϊντε.....! 

...και πού΄σαι.... λίγα σου΄σειρα.



Kommentare:

  1. Μινορακια μου γεια σου!!! σε βρηκα μεσω γιαγιας Αντιγονης και μ’αρεσει αυτο που βγαζει η σοφη αγνη ψυχη σου.Μεσα απο τα λογια σου ειδα δυστηχως καποιους ανθρωπους δικους μου γυρω μου που δεν καταλαβαινουν ακομη ποσο δυστηχισμενοι ειναι.οσο ζω θα ευχαριστω τον πατερα μου που μου εμαθε να βρισκω την ευτυχια στα πιο απλα μα αληθινα πραγματα, σ’ενα λουλουδι σ’ενα τραγουδι σ’ενα βιβλιο σ’ενα χαμογελο εφυγε μα τον εχω παντα μεσα μου .δεν τα καταφερνω με τα λογια αλλα ειθελα να σου γραψω.να εισαι καλα και να γραφεις τοσο ομορφα και θα τα λεμε φιλια απο την πονεμενη πατριδα.

    AntwortenLöschen
  2. Αγαπητή μου Νάσια, στην πραγματικότητα μόνο τα πράγματα που έχουμε μέσα μας έχουνε πραγματική αξια, τα "έξω" τα χρησιμοποιούμε για να αγοράσουμε, οτιδήποτε κι΄αν είναι αυτό, απο ρούχα και αμάξια μέχρι αγάπες και φιλίες. Αλλά για πές μου αγοράζονται οι φίλοι και οι αγαπημένοι ;
    Όχι και πάλι όχι ! Γι΄αυτό λοιπόν κράτα τον αγαπημένο σου πατερουλη σφυχτά μές στην ψυχή σου όπως σε κρατούσε και αυτός καλή μου.

    AntwortenLöschen